



Το SUCCESS PLAN είναι ένας πολύτιμος βοηθός για κάθε υποψήφιο δήμαρχο, που θέλει να πετύχει. Βοηθά τους υποψήφιους, να θέσουν τους σωστούς στόχους, να επιλέξουν το επικοινωνιακό μίγμα που τους ταιριάζει, να εκπαιδεύσουν τα στελέχη τους και να οργανωθούν κατάλληλα, χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία σε περιττές δαπάνες ή λανθασμένες επιλογές. Μάθετε πώς, στο βίντεο που ακολουθεί.
Τα βασικά πλεονεκτήματα του SUCCESS PLAN είναι τέσσερα. Η αξιοπιστία του, ο πρακτικός χαρακτήρας του, η καινοτομία του και η οικονομική τιμή απόκτησής του. Μάθετε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί.
Το SUCCESS PLAN δεν υποκαθιστά τους στενούς συνεργάτες ενός υποψηφίου, αλλά τους διευκολύνει και κάνει τη συνεργασία μαζί τους ευκολότερη και αποδοτικότερη.

Το SUCCESS PLAN έχει τρία μέρη (στρατηγική παράταξης, επικοινωνιακή καμπάνια και οργάνωση εκλογικού αγώνα), καθένα από τα οποία αποτελείται από επί μέρους κεφάλαια. Σε κάθε κεφάλαιο υπάρχει ένα βίντεο με τις απαραίτητες πληροφορίες κι ένα δεύτερο με πρακτικά παραδείγματα από εξειδικευμένο σύμβουλο. Σε κάποια κεφάλαια υπάρχουν και ασκήσεις εμπέδωσης και συμπληρωματικό υλικό.
Στο πακέτο περιλαμβάνονται επίσης υπηρεσίες συμβουλευτικής, με τρεις τηλε-διασκέψεις με έμπειρο συνεργάτη μας και απαντήσεις σε ερωτήσεις και απορίες μέσω mail. Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τους στόχους και το περιεχόμενο κάθε μέρους στα βίντεο που ακολουθούν.
ΜΕΡΟΣ 1ο: ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
ΜΕΡΟΣ 2ο: Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
ΜΕΡΟΣ 3ο: Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

Το SUCCESS PLAN περιλαμβάνει ένα πακέτο 12 μαθημάτων, μέσω της εκπαιδευτικής διαδικτυακής πλατφόρμας Moodle και coaching, μέσω του λογισμικού τηλεδιασκέψεων BigBlueButton. Η πρόσβαση στο σύνολο των υπηρεσιών γίνεται εφικτή με την πληρωμή συνδρομής, σύμφωνα με τους όρους που μπορείτε να δείτε παρακάτω.
Τα 12 κεφάλαια και τα οφέλη που αποκομίζει κανείς από αυτά έχουν ως εξής:

ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
-
Ποια είναι τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά της ηγετικής ομάδας
-
Πώς προκύπτει το όραμα και οι κυρίαρχες αξίες του συνδυασμού
-
Τι πρέπει να περιλαμβάνει και τι να αποφεύγει μια καλή διακήρυξη
-
Πώς γίνεται η συστηματική καταγραφή του κοινωνικο-πολιτικού πλαισίου και των τοπικών παραγόντων των εκλογών
-
Πώς επιλέγονται οι ομάδες στόχου όπου θα εστιάσει η παράταξη
-
Πώς μπορεί να γίνει μια ασφαλής αξιολόγηση των ανταγωνιστών
-
Ποια είναι τα κρίσιμα σημεία και τα συνήθη εμπόδια των πολιτικών συμμαχιών
-
Με ποια κριτήρια είναι καλό να αξιολογούνται οι υποψήφιοι εκλογικοί σύμμαχοι
-
Πώς διαμορφώνεται μια ολοκληρωμένη στρατηγική του συνδυασμού και πώς καθορίζονται εφικτοί εκλογικοί στόχοι
ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ
-
Γιατί πρέπει να συγκλίνουν το αφήγημα, το όνομα και το σήμα μιας παράταξης
-
Πώς διαμορφώνεται το βασικό αφήγημα και το κεντρικό μήνυμα του συνδυασμού και πώς αυτό εξειδικεύεται στις ομάδες στόχου
-
Πώς μπορεί να γίνει βέλτιστος ο συνδυασμός μέσων και εργαλείων επικοινωνίας σε σχέση με τα διαθέσιμα μέσα και τον προϋπολογισμό
-
Τι πρέπει να περιλαμβάνει η επίσημη και η ανεπίσημη προπαγάνδα της παράταξης και μέσα από ποια κανάλια πρέπει να περνά η κάθε μια
-
Ποια μπορεί να είναι τα βασικά επιχειρήματα για την προβολής της παράταξης και την αποδόμηση του αντιπάλου
-
Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Επικοινωνίας
-
Πώς μπορεί να οργανωθεί η Ομάδα Επικοινωνίας
ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ
-
Πώς διαρθρώνονται οι Προγραμματικές Θέσεις ώστε να είναι εύκολα κατανοητές
-
Ποιοι είναι οι Θεματικοί Τομείς που δεν πρέπει να λείπουν και τι περιλαμβάνουν οι κρίσιμες προτεραιότητες
-
Ποια έργα πρέπει να χαρακτηρίζονται Επείγοντα και Εμβληματικά και ποια μπορεί να λειτουργήσουν σαν αιχμές του προεκλογικού δόρατος
-
Ποια μπορεί να είναι τα στοιχεία διαφοροποίησης του προγράμματος της παράταξης και με ποιον τρόπο πρέπει να παρουσιαστούν
-
Ποιες είναι οι λειτουργίες του εκλογικού μηχανισμού και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για αποτελεσματική κατανομή ρόλων στους εθελοντές
-
Πώς στελεχώνονται, οργανώνονται και αλληλοεπιδρούν οι Ομάδες Εργασίας

Μετά την ολοκλήρωση κάθε μέρους, ακολουθεί μια ζωντανή τηλεδιάσκεψη 30 λεπτών, με έναν έμπειρο σύμβουλο. Εκεί, οι υποψήφιοι και τα επιτελεία τους, που έχουν ήδη ενημερωθεί για τις μεθόδους και τα εργαλεία του προεκλογικού αγώνα, θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν διεξοδικά τις ιδέες τους. Αλλά και να λύσουν τυχόν απορίες τους για τη χρήση των πρότυπων εργαλείων οργάνωσης, που θα πάρουν δωρεάν, όπως οδηγούς για τη χαρτογράφηση του πεδίου, την αξιολόγηση του ανταγωνισμού, την καταγραφή των υποψηφίων και στελεχών της παράταξης, καθώς και εργαλεία οργάνωσης της γραμματείας και προγραμματισμού των δράσεων του συνδυασμού.


Επίσης, στη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, μπορούν να ζητήσουν συμβουλές, μέσω email, από εξειδικευμένους συνεργάτες μας.

Για τους συνδρομητές του SUCCESS PLAN προσφέρουμε, σε χαμηλό κόστος, δύο πρόσθετες υπηρεσίες, οι οποίες αφορούν:
-
Υποστήριξη της ηγετικής ομάδας για τη διαμόρφωση του βασικού αφηγήματος της παράταξης
-
Εκπαίδευση υποψηφίων και στελεχών σε τεχνικές storytelling και επικοινωνίας
